Live from Malta

TudeloooOOOO

Sitter i lobbyn, eller receptionen kanske man sager pa vart hotell har i Malta. Ar riktigt varmt har, galet varmt. Pa stranden vi var pa igar fanns det maneter, mamma blev brand och ingen vagade bada. Idag akte vi till en annan strand som heter Golden Bay, lite mer sandstrand dar och klarare vatten och INGA maneter. Blev alltsa lite mer bada dar.

Imorgon aker vi pa en liten batutflykt till en eller tva(?) oar, ska bli lite kul faktiskt. Sedan pa onsdag ska vi se Sverige-Malta har i Valetta. Det om nagot ska bli galet nice.

Har for ovrigt brant mig pa bade armarna och brostkorgen, helt rod. Eller inte jatterod, lagom rod, haha. Hade haft solkram, sen badade jag ganska lange, kom upp ur havet och torkade i solen. Nagra timmar senare, nar det borjade brannas pa huden, kollade jag vad det stod pa flaskan, EJ vattenfast. Kul.....

Nu ska jag uppdatera mig lite om vad som hander pa aftonbladet. Hoooors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0