090902

Sho sho, Malta om två dagaaaaar. Skrev en packlista igår, shit va med grejer, men det är ju å andra sidan bara nödvändiga saker som jag har skrivit, så det bara måååste få plats. Har ett annat problem som är sjukt mycket viktigare - musik. Har seriöst haft samma musik på min ipod i över ett år. Bara för att min sladd är borta och datorn ipoden var kopplad till var ur funktion så vi formaterade den - itunes och all musik försvann alltså.
Nu har jag hittar massa ny musik på en annan dator som jag ska flytta till den här, min dator. Men den har inget internet så hur ska det gå tiiiiiiiiiiiill? Usb-minne? Ja, men jag vette fan vart det är.

Skulle egentligen har promenerat med min käre vän Ylva nu på morgonen, men hon verkar ha dött eller något. Skit seg människa, hon verkar inte ens vara hemma. Haha vilken diss.

Hade träning igår, as jobbigt, fick springa skit mycket. Men det var faktiskt ganska kul, gjorde snyyyyyyyyyyyyggaste målet!

Ska fortsätta lösa mitt mysterium med musiken, kanske kan hitta en gammal mp3 som jag kan flytta skiten med?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ohh hur såg målet ut? :D



jag har det faktiskt TOPPEN här:) trivs riktigt bra! hade ju första föreläsningen idag, känner att det är gaanska(!!) svårt men det ska nog gå! :)

Hoppas det går vägen ialf...;D

2009-09-02 @ 15:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0