090901

Happ, då vare september. Vaknade strax innan ett. Har sovit galet länge, gick och la mig runt halv tolv igår och sov ända till 13. Det är typ....12 timmar. Har varit så trött de senaste dagarna, i alla fall de senaste två. Men nu känner jag mig hyfsat pigg, lite seg som man brukar känna sig när man har sovit överdrivit länge, men aa seg på ett positivt sätt.
Fanns bara en sketen liten macka när jag skulle käka frukost. Ofta jag skulle bli mätt på den? Ringde pappa och han skulle precis äta lunch, hakade på honom. Vi drog en red curry gryta på Lilja Sushi Bar.

Ska tvätta snart, lite kläder, mest linnen och sånt till Malta. Och sedan börja fundera på vad jag ska ta med mig. Typ om datorn ska med eller ej? Är det verkligen nödvändigt, hrrrmm............

Om ett par timmar har jag träning som jag ska pallra mig ner på. Nu ska jag tvätta!

Kommentarer
Postat av: ida(pipen)

BRA JOBBAT THERESE! Två inlägg och allt! Faschinerad! :)

han inte dra in o kolla igårkväll som jag sa, blev lite sent med grillingen ;D

Men nu är jag här :D

hah :D

Såg din autograf, men vad snackar du för gojja? den var ju mkt FIN! :D Den gör hela tröjan ju...nästan^^ ;D

2009-09-01 @ 14:30:30
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0