Updates!

God morgon!

Förlåt, nu är jag så där dålig på att uppdatera bloggen igen.
Har gått och blivit sjuk. Sjukt ont i halsen. Så som ni kanske förstår är jag hemma från skolan idag, kunde inte svälja när jag vaknade imorse. Hata förkyldningar. Framför allt när man har annat och göra, och inte har tid med att ligga och vara sjuk.

By the way, mitt öga, jag var ju hos doktorn i måndags igen, skoja inte vad vi fick vänta länge!! Jag hann lusläsa tidningen typ tio gånger, allt in i minsta detalj. Men tillslut fick jag komma in och blödningen är fortfarande kvar och näthinnan kan fortfarande lossna om jag har otur. Men det positiva är att jag börjar få tillbaka synen på ögat! I söndags och måndags var det helt vitt och jag såg inte ett piss, nu ser det mer ut som min omgivning är rökfylld och jag ser skillnad på mörkt och ljust.  Ska på återbesök igen om ett par dagar... :(

Ska klippa mig idag! Mitt hår ser ut som en rishög, så himla fult. Behövs verkligen fräschas till! Så jag ska gå och ta en dusch och tvätta håret nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0