ögonkontakt med en fågel

Houuuu vet ni vad? Jag fick läskigt mycket ögonkontakt med en kråka nyss. Skit äckligt. Han satt på fönsterbrädan utanför mitt fönster så jag bankade lite på rutan i hopp om att han skulle flyga iväg, tror ni han gjorde det eller? Öhh nej, han gav mig värsta blicken, sån där riktig bitch blick, mördarblick nästan. Blev inte ett dugg rädd för mig haha.

Förresten, fick beröm av Jullan idag, för min "roliga" blogg. Det värmde faktiskt, haha. Imorgon ska jag hem till tjockisen herself och kolla på fotboll! :]

Kommentarer
Postat av: Sanna

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA...! tänk dej mitt garv och hundra gånger mer:D

2009-05-04 @ 21:59:46
Postat av: Teeeessss

Hahahaha sanna du är sjuuuuk! :D

2009-05-05 @ 14:25:35
Postat av: jazzy

hehe...creepy

2009-05-05 @ 14:36:07
URL: http://jazzybelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0