nyklippt ÄR nice

Kom precis hem från frissan och på vägen hem konstaterade jag att;

  • nyklippt hår är lika nice som nyklippt gräs
  • det luktar gott
  • det är mjukt
  • det är lent
  • inte lika tovigt som när man gick dit

Har dock aldrig lidit så mycket i en frisörstol, jag tyckte synd om frisören. Jag kom in där som en vandrande zoombie, helt död. Likblek i ansiktet, hostade hela tiden, knarkade halstabletter. Slutsats: Jag mår inte bra någonstans. Feber, halsont och en jobbig hosta. Förkyldningar kan vara bland det värsta som finns. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: ida!(pipen)

Hur klippte du dig? :D

2009-05-20 @ 17:54:34
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0