Min studentskiva

Jag har nog aldrig haft så kul som jag hade på min studentskiva! Helt galet var det.

Vi slutade klockan 11 och åkte direkt hem till Sanna, där vi chillade ett tag innan vi började fixa i ordning oss. Det tog en jävla tid, men ack så snygga vi blev! (Hahah)
När vi blev klara åkte vi hem till Sebbe på förfest.
Vi hann dock inte vara där så länge, för sen kom limousinen. Haha det var SJUUUKT. Har nog aldrig blivit så taggad som man blev i den. Ja, sen kom vi fram och det var middagsdags. Denna var dock helt spårad, finns inte så mycket att säga om den. Men sen blev det skitkul igen! Vi dansade hela natten lång, nästan, och tog en taxi hem när dom stängde.

Jag hade lätt en av dom bästa kvällen i mitt liv.


Jaja, enough talkin, now you gonna get some pictures.


 

Sanna, Tess och Lovisa


Närmare..


Hos sebbe


Filip och jag


Sanna och Isabelle!


SAnna och jag


Lovisa och jag


Sebbe, Fille, Viktor, Dennis, Emelie, Matilda, Johanna, jag och Isabelle


Viktor och jaaag


Raber, ?, Mohammed, Rayeed and me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0