kors i taket

Therese är ensam hemma och gissa vad hon har gjort? Lagat MAT! Alldeles själv! Vet ni vad det blev? Kyckling (dock från igår, så jag värmde bara på) och nudlar! Hade faktiskt tänkt att göra spaghetti först, men sen såg jag nudlarna och att det bara tog TVÅ (!!!) minuter att koka dom. Då var det en självklarhet att det blev nudlar och ingen pasta. Ok, inte värsta avancerade måltiden men heeey, jag gör framsteg. Blev inga mackor den här gången ;)

För övrigt gör jag allt annat än pluggar just nu, lyssnar på gamla låtar, kollar på hemsidor jag aldrig annars är inne på, kollar på film, u name it. Dags att sätta igång nu kanske? YES! Tokplugg, tokplugg tokplugg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0