fan vad jag är bäst

Jag har överträffat mig själv!! Som ni vet kan jag inte säga nej till vissa saker, som när dom ringer från jobbet och frågar om jag kan jobba, även fast jag egentligen inte kan så säger jag ja. Men jag har så jävla svårt för att säga nej, man vill ju kunna hjälpa till på alla sätt. 
Så... Vet ni vad jag gjorde nyss? Jag skulle ha jobbat i helgen och jag är ju sjuk, typ dödssjuk, men jag samlade mod och ringde och sa att jag var sjuk och inte kunde jobba i helgen. Fan vad jag är bra. Helt sjukt stolt över mig själv. Jag hade helt seriöst tänkt att åka och jobba i 39 graders feber, men mamma tog ett rejält snack med mig imorse som fick mig på andra tankar. Haha..

Sitter och kollar på Quack Pack på Disney Channel, ska kolla på film istället, Lejonkungen, typisk sjuk-film

Kommentarer
Postat av: ida!(pipen)

braaa gjort;D

2009-05-22 @ 12:34:40
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0