el clásico

Hallooooj

Jag är en liten gröngöling idag, grön all over. Nästan i alla fall, gröna shorts, grön munktröja, grön bh dock inga gröna trosor för jag tror faktiskt inte att jag har några... Det är sexigt med grönt, haha. Green is hot.

Jaha, vad har jag gjort idag rååå? Åkte till stan för att lira match, skit kul var det. Riktigt roligt att få spela på riktigt gräs igen, efter en vinter på konstgräsplaner, inget ont om Årsta IP för den planen är ändå nice men inget slår riktigt gräs. Efter matchen fick jag galet ont i huvudet, sån där sprängade huvudvärk. Mitt huvud kommer explodera.

Har suttit och kollat på el clásico ikväll, sjukt bra match, real var helt bortspelade och barca var heeeelt outstanding ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0