det är en sjuk värld vi lever i.

Sitter och kollar på Dr Phil, handlar om pedofiler och hur många äckliga gubbar det sitter ute på internet och jagar unga tjejer. Det är sjukt, man fattar nog inte riktigt.
Usch jag sitter och tittar på dom här stackars tjejerna, en av tjejerna blev våldtagen när hon var tolv år (i samband med internet-träff) och den andra sitter och inte har fattat det farliga, som jag uppfattar det pratar hon och träffar killar över internet stup i kvarten. Hon säger att det är normalt att skicka bilder på sig själv i bara trosor och topless uppe, och att "alla gör så". Och vet ni? Det är fan sant. Kolla bara på facebook, bilddagboken, bloggar, aa you name it. Tjejer lägger upp och skickar galet utmanande bilder på sig själva. Facebook är väl dock ganska bra på det sättet att man kan välja att bara vänner får kolla på ens foton, men ändå, det stoppar ju inte att de kan spridas vidare. Det är tragiskt.
Missförstå mig inte, jag säger inte att man inte får skicka bilder på sig själv, självklart får man det om man tycker det är kul att visa sin kropp - i don't mind - men gör det bara om ni vet vem ni pratar med. För er skull.
(Jag känner mig som en mamma nu...)

De har någon polis grej där i showen också, som lockar pedofiler till att träffas och sen griper man dom. Han sa att man har fångat 306 pedofiler i Colorado (över 300 bara i Colorado liksom, jag menar, det är väl inte en jättejätte stor stat?) Vet dock inte hur lång tid denna lilla statistik rör sig om men ändå, pedofiler ska inte ens existera! De är så sjuka, perversa människor!!! Vad är det dom vill uppnå? Makt? Kanske att dom vill känna att dom har makt på något sätt.

Det jag vill komma fram till att det verkligen är SJUUUUUUKT. Jag hittar inga andra ord, det bara är så synd om tjejerna som låter sig luras och så händer det sådana grejer. Usch.
Man vet aldrig vem som sitter bakom den andra skärmen.

Kommentarer
Postat av: vesna

skumt..

2009-05-27 @ 07:19:05
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0