det tar emot...

Ångest ångest ångest! Vem fan vill sitta inne och plugga en sån här fin dag?! Serri alltså, det är över 20 grader och strålande sol. Vill vara ute och chilla i solen med en glass. Kom igen, vi har väntat på det här vädret hur länge som helst. Meeeeen, vad har man för val? Sista proven nu och det är bara kämpa, det tar emot och det känns surt som sjutton, men what to do? Bara bita ihop.

Apropå sol och värme så upptäckte jag imorse att det var ovanligt grönt ute...är det inte det? Grönare än det var förra veckan i alla fall.
Idag var första dagen jag var ute på nästan en hel vecka, halva förra veckan + helgen har jag legat sjuk. Enda svängen jag var ut var när jag skulle till jobbet i lördags, men då regnade det så då la jag aldrig märke till träden.

Plugg nu............(som sagt: jag vill uuuuuuut i sommarvädret!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0