chips eller c-vitaminer?

Haha ibland är jag faktiskt ganska rolig. Nyss när mamma var och handlade blev jag sjukt sugen på chips. Ringde henne och sa att hon skulle köpa med sig hem. Men kom på mig själv direkt efter. Man ska ju äta mycket C-vitaminer vid förkyldningar, right?


Samtal med mami.


Tess:
Mamma, jag är skitsugen på chips, köp med en påse hem, sourcream.

Mamma: Oke...(Jag hinner avbryta)

T: Elleeeer vänta! Det är ju bra att äta C-vitaminer, köp det istället, hallonsmak. (Ni vet sånna brustabletter)

M: Hallon okej, jag hämtar det nu.

T: Eller jag är verkligen chips-sugen. Men jag måste vara nyttig om jag ska bli frisk..

Jag fick beslutsångest. Tänker ett tag...

T: Gör så här, köp båda, blir enklast så.


Så nu sitter jag här framför teven med en påse chips och ett ex antal C-vitamintabletter, istället för middag. Mycket godare med chips :-)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahah! tjooockis !

2009-05-22 @ 22:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0