barnvakt

hej å hå. Är barnvakt idag åt mina småkusiner idag, Emma och Marie-Ann är här för mina föräldrar och min farbror (deras pappa) är på svensexa! Och eftersom jag inte hade något annat för mig än att ligga och dega i solen erbjöd jag mig att ta hand om dom. Vi har varit ute i några timmar, promenerat ner till affären och köpt glass och varit nere vid badet och badat fötterna. ISKALLT i vattnet. Kommer dröja läääänge innan man kommer kunna bada där.

Senare, om nån timme ska vi äta lite middag och sen tänkte jag ta med dom upp till farmor, så hon får träffa dom när dom äntligen är här, vilket inte händer så ofta och dessutom behöver farmor lite sällskap! :)

Nu ska jag gå ner till ungarna igen, jag gav dom papper och pennor så dom kunde rita, å sen satt  jag på nickelodeon och smet iväg, haha. Borde gå tillbaka. Rasten är slut. Snart kommer syrran hem, hon har varit i Stockholm hela dagen, då får vi hjälpas åt med dom små snorungarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0