090530

God morgon!

Snart får jag skriva 090601 däruppe på rbriksraden, fan vad tiden går fort. För en månad sen satt man med näsan i böckerna och det fanns inget stopp på allt pluggande, det bara lassades på mer och mer och jag trodde seriöst inte att jag skulle hinna med att plugga till allt. Men det gjorde jag! Man klarar alltid av mer än vad tror. Och nu sitter man här och tagit sig ur den där lååånga mörka tunneln. Jag avverkade mitt sista - verkligen sista - prov föralltid i tisdags, det känns sjukt men såklart samtidigt skönt. Eller det är klart att jag säkert kommer göra prov, eller tentor på unversitetet men det är väl ett tag dit hoppas jag, hehe.

Jag är ganska sliten måste jag säga...trött, seg, en aning bakis (det är INTE ofta ska ni veta). Ska hoppa in i duschen nu!

Kommentarer
Postat av: ida!(pipen)

var skivan kul eller?;D

Vems var det? :D

2009-05-30 @ 18:26:09
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0