090526

Sådär, har firrat ny design här på bloggen. Helt rutten förut. Lite fräschare nu! =) Mycket blått men det är fiiiient med blått. Fräsch färg. Sommarfärg typ.

Jahapp, hade naturprov idag, vågar inte uttala mig om hur det gick. Strulade till det rejält på slutet. Fick hjärnsläpp och satt å glodde in i väggen i tjugo minuter. Kom på svaret sen, men då hann jag inte skriva ned det så jag lämnade in korsningsschemat jag hade kladdat på, haha hon får försöka tyda det. Knappt jag fattade vad jag hade skrivit, jajaaaaaaa..whatever.

Nu ska jag, jag vet inte vad jag ska göra men något ska jag väl i alla fall göra. Höhö.

PS. LEEEDIG imorgon! Kiiind of niiice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0