090524

Uppe med tuppen! Vaknade först vid sju för att det var ett sånt liv nere i köket. Vem där? Så tidigt på en söndag, tänkte jag medan jag låg och halvsov i sängen. Sedan hörde jag Jennys röst och kom på att familjen åker till Åland för att Jenny ska spela match. Skulle egentligen ha jobbat idag så därför bokade vi ingen biljett till mig. Men jag måste ändå vara hemma och vila, och framför allt plugga. Har prov på Genetik på tisdag och jag har inte ens börjat, har varit alldeles för trött (pga den satans febern) för att orka med det. Tokplugga idag och imorgon, yes sir...

Sedan somnade jag om och vaknade nyss av väckarklockan. Ställde den lite tidigare än vanligt eftersom jag måste utnyttja alla timmar för plugg idag, varenda minut är betydelsefull. Hehe, överdrift?..japp!
Nej, nu ska jag ta mig upp ur sängen och äta lite frukost, sedan öppna bok(jäveln).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0