090523

God morgon.

Det var länge sen jag använde mig av datum i rubriken, ska nog börja köra på den tråkiga varianten igen, av den enkla anledningen att det är så mycket lättare att hålla reda på vilket datum det är. Nu är det alltså redan den 23e maj! Vilket innebär att det bara är drygt 2 veckor kvar till studenten! (TVÅ VECKOR!!!). Nu är det näraaaa!

Jaha, idag då? Skulle egentligen varit ledig eftersom jag är sjuk. Men så blev det inte. Dom ringde desperat från jobbet och frågade om jag inte kunde ta -"bara"- några timmar, och jag hade inte mage till att säga nej. Har dock fortfarande feber men jag får slänga i mig nån alvedon och sminka mig lite så ser jag väl någorlunda pigg ut! ;)

Off to work...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0