090515

Hello fellows!

Usch vad dålig jag har blivit på att blogga, uppdaterar aldrig längre. Ska bli ändring på det, för jag har inga ursäkter, det är bara ren lathet.
Idag har jag varit ledig och jag har verkligen fått sova ut, sov nog närmare 14 timmar(!) inatt och det var såå skönt att vakna morse. Känner mig verkligen utvilad och fräsch! Kommer troligen vända igen för ikväll är det dags för nästa skiva, det svänger snabbt, haha. Det är min barndomsvän Ylvas tur ikväll, vi har känt varandra sedan vi gick i blöjor, så det är klart jag går på hennes studentskiva.

Har städat idag, det behövdes (som vanligt), var så himla dammigt och äckligt. Men nu är det rent och fint! Det känns i luften i rummet att det är städat! Luktar verkligen freeeeeeeescht assååå! 

Lägger upp bilder från min studentskiva senare.
Eller här kommer en.

Jag, Matilda, William, Robin, Isabelle. (Lovisas huvud ovanför Matildas ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0