090514

Hey hey hey!

Sitter i skolan och hänger, börjar tydligen 10.50 och jag var här till 08.30. SURT eller vad! Fan vad irriterad jag blev. Var helt död imorse och hade verkligen behövt en sovmorgon. Men men, nu har jag suttit och fixat klart massa grejer istället så slipper jag göra det hemma sen! T.ex. min studiejournal och litteraturkanon osv. Det är nice, nice price alltså. Tänkte börja skriva på min krönika alldeles strax så har man kommit igång med den också.

Hann aldrig berätta om i min studentskiva igår, åkte in till stan och kollade på fotboll istället, Siruis-AIK i Svenska Cupen. Var as kallt och jag frös mest hela matchen, men den slutade med vinst till AIK. Åkte hem direkt och tog en varm kopp oboy!
Hade dock slarvat bort mina biljetter....letade runt i hela huset som en galning efter dom där jävla biljetterna. Precis när jag tänkte ge upp hittade jag dom -i sista sekunden- dom låg i en påse från stadsbiblioteket gömda i en bok? Fråga mig inte vad dom gjorde där men antagligen jag gömt dom på ett  "smart" ställe där jag skulle komma ihåg dom. Det klassiska misstaget man gör, alltid samma sak. Tror man är skitsmart och lägger undan dom på ett bra ställe sen minns man inte vart man har lagt dom. Smartasssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0