090508

Ännu en tung sten har släppt från mina axlar. Det stora, stora, stoooora idrottsprovet är nu avklarat. Känns riktigt skönt. Man börjar se ljuset i tunneln, sakta men säkert. Innan det "stora ljuset" kommer ska en uppsats om republikanerna och kristdemokraterna in. Och den kära vänner, är tung, tyngre än det här idrottsprovet. Kommer vara så glad när den är inlämnad! :]

Och på TISDAG nästa vecka är vår studentskiva! Den 12:e maj! KOOOOOM! Alla är välkomna! ;)

På tal om studentskivor så hade jag jätteroligt i onsdags! Super härliga människor och aa kan inte säga annat än att vi hade riktigt jävla kul! Pricken över i:et var ju att busschaffisen skjussade oss nästan ända fram till dörren, när vi skulle hem, as snällt. Den bussen ska ju egentligen gå till Arlanda, så man tycker ju han borde haft en tidtabell att följa? Men nä, tydligen inte. Bara att tacka och ta emot!

Slänger upp lite bilder från skivan i onsdags senare, för nu är jag så hungrig att jag nästa svimmar.

Kommentarer
Postat av: ida!(pipen)

hahaha vilken skön cahffis! :P

2009-05-09 @ 13:00:01
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/
Postat av: ida!(pipen)

jag visste inte att du var på skiva? vad det ronas? :)

2009-05-09 @ 13:01:52
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/
Postat av: Petro och Jossan

Fin blogg :D Kolla gärna in våran blogg:)

2009-05-09 @ 13:04:44
URL: http://petroochjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0