090506

Shiseeeees vad trött jag är idag. Ska plugga en stund nu och sen vila en timme. För sen ikväll, då jävlar! Årets första studentskiva ikväll! (för min del alltså). Ska möta upp Jonas senare så åker vi in tillsammans eftersom R troligen kommer åka in tidigare till hennes klass. Förhoppningsvis kommer Lina och Ylva in till eftersläppet sen. Jag är faktiskt riktigt taggad, det ska bli kul att komma ut lite. Få upp huvudet från böckerna.

Höll mitt tal idag, skönt att ha det avklarat. Gick ganska bra tyckte jag, är nöjd med det i alla fall. Det som är kvar denna vecka är det stooooora idrottsprovet på fredag, final som dom kallar det (på engelska alltså)  hade en midterm innan jul. Det dryga är ju att dom frågorna ska med igen.

Plugg nu!

Kommentarer
Postat av: ida!(pipen)

hha Theerese!!

Jag spanade precis in Ebba Busch blogg...

hahaha..

Smart gjort där med komentaren....hahaha

;D

2009-05-06 @ 18:29:30
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/
Postat av: vesna

haha ja, skor = kärlek .D

2009-05-06 @ 19:35:03
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0