090504

Snacka om virrpanna. Har gått och virrat omkring som en jävla höna hela dagen. Slutade runt halv tolv och drog ned på stan, till make up store. Köpte lite grejs till min studentskiva nästa vecka. - Längtaaar, kommer bli dö roligt! - När jag var klar där gick jag till tåget och på vägen dit kom jag på att jag redan har en sån ögonskugga jag nyss köpt hemma. Så jävla onödigt. Jag skulle köpa en eyeliner ingen ögonskugga. Det går ju inte att lämna tillbaka smink heller så det gör det ännu mera surt. Men men, den kommer väl till användning nångång den också, när den andra är slut, haha.  

Dagen kommer tillbringas framför mina idrottspapper, har nästan blivit klar med med 40 frågor. (Av 72) Drygt hälften kvar, käääämpa.

Älska Make up Store! Riktigt flaschiga grejer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0