WIPEOUT

Kollade lite på Wipeout idag, hahaha, as skönt program ju! Som stadskampen ungefär, om ni minns det? Rå diggade det programet när det sändes. Och nu några år senare kommer Wipeout som ett litet komplement, men jag måste nog tyvärr säga att stadskampen var bättre. Även fast det här programmet också är skönt, men ja, ni fattar vad jag är ute efter.
Det lite dåliga är ju att det sänds samtidigt som sporten....så man hinner ju bara se halva programmet. Bad bad bad.

Sjukt trött är jag, börjar bli till en vana känns det som..Vad är det som gör en så satans trött? Skolan? Vintern? Träningar? I don't knoooow. Men vad jag däremot vet är att jag ska äta lite kvällsmellis och sedan gå och lägga mig!



Sökte på wipeout på google och bl.a. denna bild kom upp, den såg häftig
ut så klippte in den istället för en bild på tv-serien Wipeout. Och så har 
jag faktiskt alltid velat lära mig surfa, det ser jäkligt häftigt och roligt ut.
AVD. Onödigt gagg. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0