Vilken morgon...!

Här sitter man och har gått upp helt i onödan...skulle egentligen haft träning nu på morgonen men den blev inställd pga av all snö, dom har nog inte hunnit ploga planen ännu, så det blir svårt att spela fotboll i flera dm snö! Det skulle dock vara jävligt roligt men det är en annan femma, haha.
Stressade hur som helst upp för jag hade försovit mig lite, tittade ut genom fönstret, snöar fortfarande...(hela dagen igår med). Tänkte att träningen eventuellt skulle bli inställd, drog iväg sms till massa folk och tillsist också till min tränare. Och fick därmed bekräftat att vi inte har någon fotbollsträning idag, vilket inte var helt oväntat.
Det som svider lite är att jag sitter här hemma, påklädd, har ätit frukost, har blivit pigg så kommer nog inte kunna somna om. Men det är nog värt att göra ett försök så jag kryper nog ned i sängen igen nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0