Uppsala Universitet

Imorgon ska jag troligtvis till Uppsala Universitet och lyssna på någon typ av föreläsning om olika kurser och så, tror att jag ska gå på den om Sjuksköterskeprogrammet, tycker sånt där är skit spännande! Kroppen är sjukt häftig, som en stor maskin egentligen...Haha jag avbryter mina spekulationer där för annars kommer det urarta helt och hållet. Har dragit dom här resonemangen med mamma och hon bara suckar och tycker att jag är psykiskt störd eller nått.
Nä, men aa, det är det som tilltalar mig mest just nu i alla fall. Läkare skulle också vara roligt men tror inte att det är min grej riktigt...gräva inuti kroppen bland slemmiga, blodiga kroppsdelar...Nä i så fall känns sjuksköterska bättre, eller typ barnmorska, äsch jag vette tusan vad jag vill bli! ....I och för sig kan jag inte riktigt se mig själv gå runt på ett sjukhus med en vit rock på mig överhuvudtaget..

Kommentarer
Postat av: lisa

Jaa, visst är de snygga :D

2009-03-09 @ 23:36:01
URL: http://lisaamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0