Tess svävar på moln!

Tog en snabb, snabb, snabb vända på stan med Sanna idag efter skolan, 5 minuter in på MQ sen var det bara att springa iväg till tåget! Vi snackade lite om helgen och hon sa att jag svävar omkring på moln, och det stämmer faktiskt! Jag går och lever i en galen värld just nu. Kan tyvärr inte berätta för er än, men hoppas på att kunna göra det inom en snar framtid, haha. Men något jag kan berätta är att jag är så jäkla glad! Har inte varit gladare på länge, mycket länge...Och det är ju något att glädjas åt, eller hur? Hehe.

Slutade tolv idag, mucho nice! Har ju bara två lektioner på måndagar så den sitter fint! Nu väntar samhällsboken på mig...Prov i internationell ekonomi på torsdag.



"På rosa moln svävar jag omkring och jag njuter av alla
vackra ting å jag tänker aldrig mer komma ner, jag tänker
stanna här förevigt, evigt, evigt."
Haha kommer ni ihåg den låten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0