Studentmössor!!!!

Justeja! Glömde berätta för er att våra studentmössor kom i tisdags! Skiiiitsnyggga! Och Guuuudars vad jag börjar längta nu! I alla fall till självaste dagen, vet faktiskt inte riktigt om jag vill sluta skolan..Jag menar, det är en härlig plats, och jag gillar den. Jag tror inte att jag skulle ha några problem med att börja plugga på universitetet på en gång men problemet ligger i att jag inte vet vad jag vill bli. Därför blir det troligtvis jobb ett eller två år innan, kanske fler, beroende på när jag har bestämt mig för jag vill göra helt enkelt.

Sitter och halv gluttar lite på matchen i Damallsvenskan mellan Kopparbergs gbg och malmooooe. Den är snart slut.
Nästa helg, på söndagen kör herrarnas allsvenska igång, då jag inte kollar på så mycket damfotboll på tv ser jag betydligt mycket mer fram emot herrarnas start! Ska bli sjukt roligt när den kör igång!
Jag spelar ju fotboll själv och är tjej, men det går så jävla sakta, ofta helt tempofattigt, okej nej tempofattigt kanske är fel att säga, men alldeles för lågt tempo för att det ska vara roligt att titta på, men det är min åsikt, jag gillar matcher med fart och snabbt passningsspel!

Träning i vintras...Mästerfotografen Ida var i farten! ;) Flaashiga bilder, haha







Kommentarer
Postat av: ida!(pipen)

Kul att man redan börjar säga i vintras;D

2009-04-03 @ 19:22:38
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0