Satans sms

Herregud, nu har jag suttit i drygt fyra timmar och rensat min inkorg på telefonen. Den första tog en två timmar och den andra lika. Dom var helt smockfulla bägge två och jag kunde inte ta emot fler meddelanden. Hade dock varit mycket lättare att bara klicka på "Radera alla meddelanden", men jag har så många jag vill spara, så jag blev la tvungen att sitta och kolla igenom varenda jävla sms för att se vilka jag ville spara. Jaja, det är väl egentligen inge synd om mig eftersom jag själv valde att göra på det sättet istället. 


Nu ska jag strax hoppa in i duschen  och sedan repetera den lilla teater snutt som vi ska spela upp imorgon om en kille som jobbade svart under sommaren och blev lurad på pengarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0