Kvällspromenad

Alltså fy skäms på mig nu, jag har inte pluggat någonting alls idag...Var ute och gick imorse sen satt jag vid datorn och sen kollade jag på hockey, därefter var det middag och sen promenad igen. Ja, jag och R tog en liten kvällspromenad, har så mycket att prata om hela tiden. Haha.
Nu sitter jag hemma med en tallrik fil och ett glas juice, väntar på att sporten ska börja och efter den är det plugg i två timmar innan jag ska sova! Måste börja plugga idag eftersom vi ska på teater på onsdag kväll och kommer därför inte hinna plugga något då. Så jag har drygt två dagar på mig, lite idag, imorgon och på tisdag.

Kommentarer
Postat av: vesna

Vilken fin och härlig blogg du har ... !!!

2009-03-16 @ 12:22:35
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0