Klar!

Nu är jag färdig med platsansökan som skulle göras på svenskan och även svenska reportaget! Nu kan jag chilla resten av veckan! Fan va skööööönt! Det ända som ska göras är en uppspelning av en teater, också det på svenskan, men den är latj! På tal om teatern så skulle jag lägga in en låt gjord av Björn Rosenström på mobilen, den där låten lurad, om ni vet vilken det är. Vi tänkte spela upp den refrängen som en sista mening i våran teater, teatern handlar om en kille som jobbar svart över sommaren och blir lurad på sina pengar så vi tyckte att det var lite fyndigt att ta meningen "Jag har blivit lurad" ur refrängen. Bara på skoj, haha.


Nu ska jag äta glasss och kolla på hockey! Yum yum!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0