Italiensk köttfärssås.

Tudeloo! Sitter här med en kopp chai te, sweet chili. Jäkligt gott är det faktiskt. Har tagit en paus från plugget, har suttit med det as länge så jag tyckte att jag förtjänade en liten rast.
Åt spagetti och köttfärssås till middag, mamma betonade starkt att den var gjort på italienskt vis. Fråga mig inte vad skillnaden var för det har jag inte en aning om, men mycket godare än hennes vanliga var den i alla fall!  

Jaha, hur går det med plugget då? Jag kan säga så mycket som att jag är jävligt seg i hjärnan idag, känns som det går in men glöms bort när man börjar läsa på nästa rad. Brist på koncentration. Vill att det ska vara torsdag och klockan är 16.00, då är provet inlämnat och jag kan ta helg! Mer eller mindre i alla fall, ska åka och jobba direkt efter men det är inte särskilt ansträngande. Så jag kallar det helg, bara för att det inte ska låta så jobbigt!

Rasten är slut, back to studies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0