Iskallt.

Buuuuuurr. Fy tusan vad kallt det är ute. Kom hem från träningen för en stund sen, sitter här med en tallrik fil och ett par mackor (-igen.) Med andra ord så blev det ingen riktig middag för mig idag. Men det såg inte så gott ut, inge gott att varma på maten som dom åt tidigare. Hehe.
Jaja, träningen gick väl okej, lite segt sådär. Men jag genomförde hela träningen helt frussen. Trodde jag hade klätt på mig ganska bra men icke. Svinkallt är det ute! Jag menar, jag hade ändå värmebyxor, underställ, jacka, mössa, vantar, och träningsoverallsbrallorna hade jag på mig till en början...skulle behållt dom på hela träningen. Nej, nästa gång blir det tamejtusan dubbla underställ!
 
Fick en stenhård boll i rakt i ansiktet av Amanda, FY SAAAAAAATAN vad det sved! Kallt ute, frussen i ansiktet plus en iskall hård fotboll rakt i fejjan. AAAAAAAAAAJ. Inte skönt. Sved sjukt mycket alltså. Kände mig helt förlamad i kinden, haha. Hällde på varmt vatten när jag kom hem. Auooch.

Nu ska jag göra några fler mackor, sen kolla på sporten och därefter ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0