Intensiva veckor

Jahapp då kör "helvetet" igång snart då. Så där jobbigt mycket i skolan, så jobbigt att man nästan vill skjuta sig själv. De tre kommande veckorna kommer bli tunga, naturprov denna vecka, religionsprov nästa och veckan därpå geografi och samhällsprov, ett svenska reportage om "vad livet har lärt mig" ska lämnas in veckan innan påsklovet. Yeah! Fan va kul! ...Eller är det verkligen det? Nja, inte riktigt va.
Men det är bara köra järnet och plugga på.

Hade träning imorse, skit rolig träning! Började med lite vändningar och så, sen avlustade vi på mål med vändingarna som vi jobbade med tidigare under träningen och efter det spelade vi match! Nice nice nice. Börjar bli roligare träningar nu!
Har träning ikväll också, fys. Får se om jag går, har som sagt jäkligt mycket att plugga...

Känner mig rätt seg idag, var jättetrött igår också och gick och la mig redan efter Mästarnas mästare. Ska försöka hitta något med socker så jag orkar plugga, för idag blir det verkligen till att plugga. Ligger efter i mina tidsplaner...Kör på samma grej igår som idag, alltså; stänga av datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0