Högskoledag

Hej där!

Är i princip ledig idag, var in till Uppsala Universitet och kikade runt lite. Träffade på Emelie där, skönt att slippa vara ensam. Även fast det bara var att gå in och lyssna och sen tack och hej. Men vi gick runt och kollade lite grann innan vi blev hämtade. Eller ja, min pappa hämtade mig och hennes far hämtade henne.

Jag och pappsen åkte upp och hälsade på farmor, det var ett tag sen och vi tänkte att hon behövde lite sällskap en sån snöig och jobbig dag som denna!  Måste vara jobbigt att vara gammal och ranglig sådana här dagar....Farmor är ju livrädd för att halka, stackarn. Passa på att lev livet mina vänner, snart är även vi där. Nejmen, usch vad jobbigt det där lät...Haha, det är väl förhoppningsvis ett tag kvar dit.

Nu ska jag äta något, sedan plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0