fields of gold

Sitter och lyssnar på fields of gold med Eva Cassidy..Börjar nästintill gråta när jag kopplar det till en person som miste en nära person i förra veckan. Många tankar går till dig! (Även fast personen inte läser detta men ändå). Står inte på något sätt personen nära eller så och jag kan verkligen inte föreställa mig hur förjävligt det är, även fast jag försöker förstå mig på det när jag sitter i min ensamhet och tänker på det, för jag kan inte låta bli att tänka på det. Man har sagt det förut och man kommer få höra det många gånger till i livet men man ska verkligen vara rädda om sina nära och kära och ta vara den tiden man har tillsammans med dom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0