Changes we like!

Sho sho sho!

Det har skett en förändring i Thereses liv, hon har inga problem med att låta datorn vara när hon pluggar numera. Känner mig ganska duktig faktiskt! Förut smög jag alltid iväg till datorn titt som tätt men nu idag har jag kanske bara gått i från 2 gånger. Känner mig duktig, och man får faktiskt ett helt annat flyt i plugget.

Har pluggat i stort sett ända sen halv tre tiden, förutom att jag åkte med pappa ned till ICA och köpte lite godis, (plugg-energi!!) sen blev det en telefonpaus på en timme ungefär. Är nu färdig med min sammanfattning av kapitlet i boken, har skrivit ned allt jag tycker är viktigt så nu är det bara att läsa igenom dom och plugga på instuderingsfrågorna och sånt.
Blir inge mer plugg ikväll, champions league börjar om en timme. United-Inter! Ögongodis, oh yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0