Brist på koncentration

Har suttit med naturböckerna ett par timmar nu och försökt svara på ett ex antal frågor, närmare bestämt 48 stycken. Jag har suttit med dom i drygt två timmar nu och jag har kanske svarat på tio stycken. Hallå? Vart har koncentrationen tagit vägen? Inte vet jag, men den vill inte samarbeta med mig idag. Himla jobbigt då jag verkligen borde börja plugga. Ibland blir det såhär, och det brukar tyda på att jag inte behöver börja plugga än. Jag känner mig fortfarande ganska lugn inför provet så det är ingen större idé att jag tvingar mig ned i böckerna, ger ändå inget resultat. Får prova senare.

Hittade en kexchoklad i kylen! Wey! Den kanske kan hjälpa mig att få fram lite energi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0