090330

Tudelooo!

Har haft en jättebra dag idag! Slutade tidigt idag eftersom det är måndag, redan klockan 12. Hur härligt som helst! En annan sak som också är väldigt härligt är vädret! Nästintill perfekt, om det bara kunde sluta blåsa för det blåser rätt kallt, men annars skiner solen och det är lagom temperatur ute. Nu hoppas jag bara att det inte kommer någon förbaskad snöstorm och vänder på det fina vädret igen, som det gjort så många gånger tidigare i år...Nej, nu är vi snart inne i april och ingen mera snö tack. Välkomnar våren och sommaren med öppna famnar (Ehhhh vaaa? Sa jag just det där?). Haha känner mig lite poetisk idag, man kanske skulle sätta sig och skriva dikter eller nått.
Redovisningen idag gick kanon bra, vår lärare såg verkligen imponerad och nöjd ut. Det var ingen annan i gruppen som redovisade idag av diverse anledningar, alla var dock väldigt dåliga..."Ehm, vi är bara tre i våran grupp för en är hos tandläkaren, så vi kan inte redovisa idag". Hahaha.

Gjorde flasigaste mackorna när jag kom hem, med skinka och paprika på! Annars är det bara torra "torrbullar" jag äter, brukar inte tycka om att ha något pålägg på men idag var jag lite sugen.

Ska skriva lite på svenska reportaget som ska vara inlämnat på torsdag, har skrivit kladden så det är i princip bara att skriva rent det och sen är det klar´t!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0