090329

Nu jäklar ska jag vara ledig ett par helger, är heeeelt slut. Blev ganska sent igår eftersom fotbollen inte slutade förrän tolv och i och med att man skulle ställa fram klockan så innebar det att klockan var ett, började få panik när jag tänkte på hur lite jag skulle få sova...Det roliga var att jag var så trött att jag nästan somnade i slutet av matchen (som förövrigt slutade 0-0) gick och borstade tänderna och allt sånt och när jag sedan låg i sängen gick det fanemej inte att sova inte...Låg och vred och vände som en jävla väderkvarn och klockan den bara tickade på och jag fick panik-tankar...."Therese, sov nu, du måste sova nuuuu, annars kommer du aldrig orka jobba imorgon". Precis vad man inte ska tänka, låg vaken ett bra tag men tillsist somnade jag i alla fall.

Nu ska jag plugga lite, träna på redovisningen vi har imorgon, har inte hunnit gjort någonting alls under helgen. Sen därefter är det läggdags, tidigt idag!


Kommentarer
Postat av: ida!(pipen)

Theerse! Förlåt att jag inte kom imorse...men ja, kunde inte göra så mkt åt det.

Hur gick det? :)

2009-03-30 @ 13:33:32
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0