090327

Shululu!

Vet ni vad jag gör just nu? Sitter i soffan med min dator, äntligen fungerar den som den ska! Vi har installerat en ny router, den förra gick ju sönder men äntligen, typ en månad senare fungerar min lilla älskling igen! Sitter här med en kladdkaka med grädde vid sidan om mig! Yummie! Vilken start jag har fixat på min fredagseftermiddag och kväll, senare, efter middagen, kommer godis och chipspåsen plockas fram. Svullar kväll tonight! Ska ju upp och jobba 05.00 imorgon, det innebär att klockan kommer ringa 04.00. OOOOUFF, not nice...Så jag kan inte säga annat än att jag kan vara värd lite svull ikväll. Blir dock läggdags runt 20.00, haha bara tre timmar dit. Känns löjligt tidigt men jag är död på jobbet annars, vill inte komma med blågröna påsar under ögonen...

Hade ingen träning idag så jag slutade redan klockan 12! Jag, Ida, Lovisa stannade dock kvar i skolan och fixade lite med vår redovisning som ska lämnas in och redovisas på måndag. Vi har fixat fräschaste powerpoint presentationen! Nice price!
Pappa hämtade mig från skolan och när jag kom hem började duktiga Therese städa, både sitt rum och det "lilla vardagsrummet", Jenny städade sist så jag tog intiativet den här gången. Ska byta lakan och påslakan och allt det där också, vet inte riktigt vilket jag ska välja bara...


Kommentarer
Postat av: ida!(pipen)

http://se.41q.com/



:D

2009-03-27 @ 18:05:52
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0