090326

Hello! Kom hem från skolan för en halvtimma sen ungefär...slutar ju så jäkla sent på torsdagar. Helt klart drygaste dagen på hela veckan. Tre långa lektioner från klockan 12-16 och lååånga dom fan är dom, Svenska C på 1,5 h! Galet lång lektion. Men det gick fort idag, vi har jobbat lite med en teater, wiho! Ska spela upp den nästa vecka.

Just nu sitter jag mest och väntar på att mamma ska komma hem, för jag håller på och dör av hunger! Fick korv med bröd i skolan, haha vilket mat va? Men det var gott, dock inte så mättande i längden. Vi ska tydligen äta våfflor här hemma idag, våffeldagen var ju i för sig igår, men vi kör en egen våffeldag lite såhär i efterhand. Bättre sent än aldrig, höhö.

Annars idag så blir det till att sitta framför geografiboken...och kapitlet om jordbruk. Så jävla tråkigt, men har "prov" imorgon så jag måste..Känns dock väldigt oseriöst då vi ska rätta varandras prov, men aja, bara att plugga ändå.

Kommentarer
Postat av: ida!(pipen)

Gott med våfflor!! Jag har inte ätit det på ÅR! Det är funktionell teknik imorgon, som du sa! :)

Jag ska inte gå på träningen ialf, goegrafin kommer tyvär i första hand. ;D

2009-03-26 @ 17:56:42
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0