090324

Ska man kanske åka och träna ikväll? Uteträning idag, men det blåser ju som fan...och jag har inte ätit något. Får väl ta nå fil och flingor eller så. Träningen börjar kl 19, så jag är tveksam på om mamma kommer hinna hem och fixa käk. Alltså tro inte nu att jag är nån bortskämd liten snorunge som bara väntar på mat utan att göra någonting själv...det är mer åt det håller att jag inte kan laga mat, haha..jag vet uppriktigt sagt inte hur man gör. Det jag klarar av att göra är typ makaroner. Fast det handlar nog mer eller mindre om att jag är LAT. Skippar alltid köttbullarna till makaronerna för att det är "jobbigt" att steka, tar för lång tid..Pastan behöver man bara sätta på och låta den koka, sen kan man ju gå och göra andra grejer. As skönt, lagom jobbigt liksom.
Fast ibland orkar jag inte ens göra det..som idag, så sånna dagar blir det fil till middag! Hur i heeeelvete ska det gå när jag flyttar hemifrån? Färdiglagad mat från ICA varje dag? Jag kommer gå under. Om mamma ens kommer tillåta mig att flytta hemifrån på grund av just den orsaken..Hon kommer hålla mig hemma tills hon vet att jag kommer överleva på maten jag äter.

Nu är det fil och flingor som gäller, därefter fotbollsträning! Wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0