090323

GRATTIS SANNA I EFTERSKOTT! Fan vad jag skäms. Brukar vara bäst på att komma ihåg födelsedagar men nu glömde jag helt bort. Kanske har att göra med att jag har jobbat asset av mig dom senaste fyra dagarna och det har kommit bakom tankarna. Hm! Men det är ändå ingen ursäkt...Men hur som helst, glömde gjorde jag och jag får säga Grattis i efterskott ännu en gång!

Sitter hemma nu, kom precis hem från tandläkaren, dom la på lite flour på tänderna för att det ilar så mycket ibland. (Tror jag i alla fall?)
Är jättejätte trött och funderar på att gå och vila en stund...Kom hem sent igår, runt kvart i tolv, kom inte i säng förrän halv ett och sen upp tidigt idag. Känner mig helt slut i kroppen, huvudet och jag fryser som bara sjutton..Kan hitta tusen tecken till som tyder på extrem trötthet.

Ska äta något och sen ta en liten powernap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0