090320

God morogn!

Sitter här med ett glas oboy och två mackor, ska strax hoppa in i duschen och åka iväg till jobbet vid elva tiden. Kunde inte riktigt sova igår, var jättepigg fast jag kände mig helt slut. Mycket tankar kankse..Trodde att jag skulle somna så fort jag la huvudet på kudden, men jaja, tillsist somnade jag i alla fall och nu är jag vaken igen, haha.
Mamma fyllde ju år igår och hade fått en ny mobiltelefon av pappa! Jag vill också ha! Men mitt abonnemang går ut i sommar, då får jag ny.

Mamma tog förövrigt med mina converse skor tillbaka till affären idag för att byta dom till en mindre size. Galet stora i storlekarna är dom! Jag brukar ha 36-37 i vanliga fall, 36 brukar sitta som en smäck, men nu måste jag prova ett par 35or. Galet?Ja. Har aldrig haft så små skor någongång! Börjar komma ned i Ronas storlekar, hahaha, den lilla gumman har typ storlek 33! Haha, miniii fötter!

Nej nu är det duschen annars kommer jag missa tåget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0