090319

Home from work! Pheew vilken lång dag! Började dagen halv 10 med naturkunskap i skolan och slutade på jobbet klockan 23. Däremellan hann jag avverka ett prov i internationell ekonomi! Så jävla skönt att ha gjort det, slippa ha det i tankarna. Nu väntas nya prov istället, geografi nästa vecka, haha, att det aldrig tar slut...

Snart är det läggdags men tänkte först kolla igenom lite facebook, lite bloggar, lite av varje helt enkelt. Äta något, sen ska jag sova som en gris innan jag vaknar igen runt 9.30 för att gå till jobbet.

Idag fyller förresten mamma år! Grattis mamsen! Har inte varit hemma på hela dagen så jag har inte hunnit att gratta henne, och nu har hon gått och lagt sig..Men jag skickade iväg ett grattis-sms innan jag gick till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0