090318

Det absolut sista jag vill göra en dag som denna är att sitta inne och plugga. Bokstavligen, det suger, hårt som fan. Solen skiner och det går typ inte att få härligare väder i mars månad. Det är surt som sjutton, men vad gör man inte för skolan? Nej, precis, bara att sätta sig ner framför samhällsboken och fortsätta plugga ekonomi, idag igen. Egentligen skulle jag på teater ikväll men känner att jag inte kommer hinna med det, måste verkligen plugga, provet är imorgon. Istället blir det till att kolla på hockey hemma framför teven, kvalserien och AIK-Leksand! Tar lite mindre tid, slipper ta mig fram och tillbaka till stan = tjänar tid!

Imorgon ska jag jobba och likaså på fredag. Åker direkt efter skolan imorgon eftersom jag slutar ungefär 16 och börjar 18, jobbar bara fem timmar så det är luuuurre. På fredag är jag ledig och jag ringde och sa att jag kunde jobba, tänkte att jag skulle passa på, och då har jag ändå helgen fri till annat. Både lördag och söndag, inget plugg och inget jobb! NICE!
      Danijela (schemaläggare) ringde upp mig efter jag hade bokat in mig på fredagen och frågade om jag kunde jobba imorgon också, sa från början nej då jag behövde komma redan kl 14 men när det blev 18 så tog jag det. Fick liksom ett litet pass "på köpet". Hehe.


Kommentarer
Postat av: vesna

jaa.. vädret är sååå himla underbart idag =D

2009-03-18 @ 17:07:28
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0