090315

God morgon!

Gud vad jag har sovit gott inatt! Vaknade alldeles nyss så jag har verkligen fått sova ut, sov inte så bra igår natt men nu är jag pigg och glad! Kollar ut genom fönstret och ser lite blåa "fläckar" på himlen! Wiho! Det var inte igår! Hoppas solen kommer fram också!
Ska snart duscha och äta frukost, därefter vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Plugga? Aa lite, måste läsa igenom lite och se vad provet handlar om, känns som att jag inte har någon koll. Eller alltså..provet är om internationell ekonomi men jag har glömt vad vi har gått igenom på lektionerna. Tänkte skaffa mig ett litet hum.
Annars ska jag nog bara vara hemma och kolla på lite fotboll och så.

Nu - Frukost sen dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0