090313

Fredag den trettonde. Spoooky. Var inte längesen det var det tycker jag, förra månaden typ. Det inträffar väl inte så jätte ofta kanske..Jag har faktiskt inte en aning. Hehe. Jaja, hur som helst så är det i alla fall fredag idag och det innebär HELG! Har haft en jäkligt skön vecka måste jag säga, har slutat vid tolv varje dag förutom igår då jag gick till fyra, den var väl lite tyngre men annars har det varit en kanon vecka alltså.
Anledningen till varför jag slutade tolv istället för fyra idag är på grund av att fotbollsträningen blev inställd. Åkte till Gränby Centrum istället och shoppade ett par nya skor! Ett par låga vita converse blev det. Perfekt till sommaren! Åh vad jag längtar efter sol och värme!

Hade prov i religion och kristendom idag, tror att det gick hyfsat bra, jag hoppas det i alla fall, första delen gick bra, andra B-delen strulade jag nog till det lite lätt. Men det kändes bättre än förra provet (judendomen) i alla fall.

Idag och ikväll ska jag bara chilla järnet, vara så där riktigt slapp och inte göra ett skit för mycket. En chips påse, choklad, mysbrallor och en soffa med en filt i är allt jag behöver ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0