090309

Gissa vem som fortsätter in på det trötta och sega spåret? Yes, rätt, det är jag. Fattar inte hur jag kan vara så trött, det beror säkert på den tråkiga årstiden. Längtar till sommaren!

Har varit en lång dag idag, eller den har känts lång...Slutade som vanligt men jag och Lovisa stannade kvar i skolan och pluggade religion. Svarade på frågor som vi har fått ut, det tog sin lilla tid men det var värt att göra dom. Känns som man har fått en övergripande bild nu, men det är galet mycket att plugga in. Ska försöka läsa igenom så mycket jag hinner idag, kolla igenom lite anteckningar och så.

Ska dricka lite oboy nu, så kanske jag piggnar till. Eller jag blev sjukt sugen på kladdkaka, lär baka en! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0